آموزش تصويري و گام به گام شناي دوچرخه به راحتي آب خوردن!

۴ بازديد

گام اول

براي يادگيري حركت پاي دوچرخه بهتر است ابتدا تمرينات بر روي خشكي انجام پذيرد. بدين صورت كه به حالت نشسته بر روي دوچرخه قرار بگيريد، كمي زانو ها را خم و بدنتان را به سمت جلو متمايل كنيد. در اين هنگام پاها را تك تك از زمين بلند و زانو رابه سمت سينه بياوريد و سپس با فشار كف پا، به سمت زمين برگردانيد. به خاطر داشته باشيد كه پاها به طور متناوب اين حركت رااجرا كنند و مسير حركت پاها به شكل 8 باشد بدين صورت كه بعد از بلند كردن پا از زمين و هنگام بازگشت، كمي پا را به طرف بيرون حركت دهيد تا فاصله ي پاها كمي بيشتر از عرض شانه باشد.

گام دوم

پس از تمرين حركات پا، به تمرين و تكرار تكنيك ساده ي دست در پاي دوچرخه بپردازيد. دستها را در همان حالت قبلي (نشسته بر روي دوچرخه) در مقابل سينه و شكم به آرامي به همديگر نزديك كنيد و سپس با چرخش مچ از همديگر دور كنيد، مثل اينكه آب را با كف دستها در مقابل بدن جمع و سپس به طرفين پخش مي كنيد. دقت كنيد حركت دستها از محدوده ي سينه شما بيشتر نشود.

گام سوم

تمرين گام اول را آغاز و سپس به آرامي حركات دستها را به آن اضافه كنيد تا بدين طريق حركت دست و پاي همزمان دوچرخه را در خشكي تمرين و تكرار نماييد.

گام چهارم

آموزش شناي دوچرخه 3

...

ادامه متن را با مراجعه به لينك زير بخوانيد:

آموزش تصويري و گام به گام شناي دوچرخه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.